אין חכם כבעל נסיון

לאורך השנים ראינו שיש צורך הולך וגדל בקרב הלקוחות לרכז את כל הנושאים הפיננסים במקום אחד! כאשר אני נפגש עם לקוח, והוא מספר לי שהוא לא יודע על מה הוא מבוטח, כמה נשאר לו במשכנתא, ומה עשתה הפנסיה שלו.
אני ישר מבין שיש הרבה עבודה לעשות, לרוב במצבים כאלה יש מקרים של כפל ביטוחי ותשלום ריביות גבוה בהלוואות והתנהלות כלכלית לא נכונה, כאשר מתחילים לרכז את הדברים, מגלים את ההוצאות המיותרות שלכם.   

 

אם גם לכם נמאס לרוץ בין מוקדים, סוכנים ויועצים הצטרפו אלינו למודל הייחודי שלנו ליווי פיננסי אישי! 

תוכנית ליווי פיננסי שנתית

פגישה 1
אנחנו נכיר 😊 נאסוף מידע ראשוני ונבין בדיוק מה גובה ההכנסות, ההוצאות וההתחייבויות העתידיות של המשפחה. הניתוח תיק מתבסס על תלושי שכר, דפי חשבון, פירוט אשראי, פירוט הלוואות, משכנתא ופירוט החסכונות והנכסים שברשותכם.
פגישה 2
נעבור על הניתוח תיק שלכם, בחלק מהדוח תמצאו ניתוח של תיק הביטוחים אם יש כפל ביטוחים ואם ניתן להוזיל את הביטוחים, הוזלת דמי ניהול בפנסיה וקרן השתלמות, תראו אם יש הלוואות "רעות" ואם מסלולי המשכנתא מתאימים לכם. לאחר מכן נתחיל לבנות תקציב מאוזן. מצד אחד הוא ישקף את סדר העדיפויות שלכם כמשפחה על כל הצרכים הבסיסיים שלכם, מצד שני ישמור עליכם שלא תחרגו מהיכולות שלכם.
פגישת סוף רבעון ראשון
הרבעון הזה הכי חשוב ונדרש מאמץ משותף של כל המשפחה כדי לעמוד בגבולות התקציב.  במהלך שלושת החודשים הראשונים ננהל שיחה טלפונית חודשית לעדכון ומוטיבציה.  בפגישה הרבעונית נראה איפה אתם עומדים ביחס לתקציב שקבענו ונתחיל בתיקונים עם הגישה הכלכלית החדשה של המשפחה. חשוב לציין כי השינויים האלו יכולים להיות מאוד קשים בגלל שהם מעידים על שינוי בתפיסה של הרגלי הצריכה שלכם, הכוח של ההרגל לא נותן לנו לעשות שינויים לבד אבל כשזה מגיע בעזרת מישהו חיצוני זה עובד הרבה יותר טוב.
פגישת חצי שנה
בפגישה זו נחזור למטרות וליעדים שהצבנו ונבדוק שוב איפה "נפלנו" ומה אפשר לשפר.
פגישת סוף רבעון שלישי
נתחיל בתכנון העתיד התכנון יכלול קביעת מטרות לטווח הקצר, הבינוני והארוך. המטרות והטווח משתנים ממשפחה אחת לאחרת בהתאם להכנסות ולהעדפות. לדוגמא: קניית רכב חדש, טיול משפחתי, פתיחת תוכנית חסכון, סגירת הלוואות ועוד…
פגישת סוף שנה
רואים את התוצאות של העבודה הקשה 😊 ובונים תקציב לשנה החדשה.    
כבר שולטים בהוצאות ויוצאים לדרך חדשה… בהצלחה.
חשיבה על העתיד של המשפחה,מתחילה בהתנהלות פיננסית נכונה!

ניתוח תיק לדוגמא :

אז למה אתם מחכים? צלצלו ונתחיל לעבוד!

058-7766499